Умови акції
Шукай на сайті EXIST.UA продукцію BOSCH з позначками
Придбай будь-яку одиницю акційної продукції
БЕРИ УЧАСТЬ У РОЗІГРАШАХ БРЕНДОВИХ ПРИЗІВ:
– двадцяти п’яти керамічних чашок;
– вісімнадцяти спортивних пляшок;
– п’яти курток-вітровок;
– двох кутових шліфмашин BOSCH PWS 700-125 (06033A2023).
Акція діє з «01» липня 2020 р. по «31» серпня 2020 р. в мережі EXIST.UA.
Серед учасників, які зробили замовлення у період з 01 липня 2020 р. по 31 липня 2020 р. розіграємо – 15 чашок, 9 спортивних пляшок, 2 куртки-вітровки та 1 кутову шліфмашину – розіграш та оприлюднення переможців відбудуться 03 серпня 2020 р.
Серед учасників, які зробили замовлення у період з 01 серпня 2020 р. по 31 серпня 2020 р. розіграємо – 10 чашок, 9 спортивних пляшок, 3 куртки-вітровки та 1 кутову шліфмашину – розіграш та оприлюднення переможців відбудуться 01 вересня 2020 р.
*Під отриманням призу (призом, подарунком) мається на увазі право на придбання зазначеного заохочення за 1,00 грн. з ПДВ.
Детальна інформація про умови та місце проведення акції викладена в Офіційних правилах акції.
До закінчення акції залишилось:
Невелика «Майстерня по роботі з точними механізмами і електричними приладами», заснована Робертом Бошем в 1886 році в Штутгарті, перетворилася сьогодні в цілу мережу підприємств єдиної Бош-групи, що працюють по всьому світу.
Bosch — одна з найвідоміших компаній світу. Крім продажу автозапчастин, фірма займається консультаційними послугами, обслуговуванням автомобілів, створенням програмного забезпечення. Bosch займає близько 30% вторинного ринку автозапчастин в Європі.
Серед продуктів Bosch можна знайти все необхідне для ремонту практично будь іномарки: деталі ходової, гальмівної системи, рульового управління, електроніку, елементи паливної системи, витратні матеріали, оптику, мультимедійну техніку, деталі охолоджувальної системи і ДВС. Стартери, датчики, акумулятори, генератори, бензонасоси і лампи займають перші місця в тестах незалежних спільнот автолюбителів країн Європи, Америки і Азії.
Одним з ключових положень корпоративної політики Бош є підтримка інноваційних досліджень, міцною базою для яких служать досвід і компетентність персоналу.
Результатом роботи інженерів, наукових і технічних співробітників компанії по всьому світу є щорічна розробка більш 3000 патентів і винаходів (більше 8 патентів на день).
Більше 60% обороту компанії припадає на поставки автомобільних запчастин на конвеєр і їх продаж у роздрібній мережі.
Постійний пошук інноваційно-технічних рішень, розширення асортименту продукції, що дозволяє задовольнити будь-які вимоги споживача, найвища надійність і якість товару, а також широкий спектр сервісних послуг зводяться сьогодні в один принцип, сформульований понад сто років тому засновником Робертом Бошем і став основоположним у діяльності компанії — «Краще втратити гроші, ніж довіру».